Vytvorte si opakujúcu sa objednávku Amway!

Ušetrite čas a peniaze - vezmite svoje obľúbené položky zo zoznamu úloh

Ušetrite čas a peniaze - vezmite svoje obľúbené položky zo zoznamu úloh

Nedokážete si predstaviť deň bez každodennej dávky vybraných výrobkov NUTRILITE™ ? Vaše obľúbené výrobky môžete teraz získavať bez potreby opakovaného objednávania.

Opakovaná objednávka Amway je služba zdarma*, ktorú ponúkame exkluzívne registrovaným zákazníkom. Vaša jedinečná príležitosť získavať vybrané výrobky NUTRILITE s doručením až domov. Vždy vtedy, keď ich potrebujete.

LÁKAVÉ ÚSPORY

Ušetrite 5 % na každom doručení Vašej opakovanej objednávky hneď od začiatku.

ĎALŠIE VÝHODY

  • Vytvorte opakovanú objednávku a budete mať viac času na ďalšie aktivity.
  • Flexibilne si zvoľte dátum doručenia v rozpätí od 1. do 25. dňa v mesiaci.
  • Bez skrytých poplatkov*, objednávku môžete kedykoľvek jednoducho zmeniť alebo zrušiť.

* Môžu byť účtované štandardné poplatky za doručenie

VYBERTE SI Z TÝCHTO VÝROBKOV

Ktoré NUTRILITE výrobky môžete dostávať prostredníctvom opakovanej objednávky Amway? Zistite, na ktoré kvalitné, účinné vitamíny a výživové doplnky NUTRILITE sa táto služba vzťahuje. Pre každodenný prísun vitamínov, zdravý životný štýl a posilnenie imunitného systému.

Odpovede na Vaše otázky

Ako zadám opakovanú objednávku?

Vytvorenie opakovanej objednávky je veľmi jednoduché.
Aby ste mohli využívať výhody Amway opakovanej objednávky, musíte byť Registrovaným zákazníkom. Najprv sa prihláste do vášho Amway účtu. V histórii objednávok nájdete formulár opakovanej objednávky.

  • 1 . krok: Vyhľadajte vaše obľúbené výrobky a pridajte ich do opakovanej objednávky.
    Prosím, berte na vedomie: Zoznam dostupných výrobkov v rámci tejto služby je limitovaný!  
  • 2. krok: Nastavte si váš osobný plán doručovania.
    Vyberte si dátum začiatku a odoslania, ktorý pre vás funguje najlepšie. Flexibilne si vyberte ktorýkoľvek deň od 1. do 25. dňa v mesiaci. Môžete si zvoliť aj frekvenciu odosielania.
  • 3. krok: Vyberte spôsob doručenia.
    Môžete si vybrať medzi vašou domovskou adresou a miestom vyzdvihnutia.
  • 4. krok: Vyberte spôsob platby.
    Vyberte si kreditnú kartu. Prosím, berte na vedomie: Sumu naúčtujeme až v deň objednania objednávky.  
  • Krok 5: Potvrďte vaše informácie a odošlite opakovanú objednávku.
    Hotovo! Teraz sa môžete tešiť na prijatie svojich obľúbených výrobkov vo vami vybranom dátume.

Kedy bude moja opakovaná objednávka ukončená a môžem ju zastaviť aj skôr?

Opakované objednávky nemajú stanovený dátum ukončenia. Opakovanú objednávku však môžete kedykoľvek aktualizovať, alebo trvalo ukončiť, či pozastaviť.  Stačí sa len prihlásiť do vášho účtu a prejsť si na podrobnosti objednávok alebo na stránku s opakovanými objednávkami a zmeniť nastavenie.

Ako môžem zmeniť moju objednávku?

Vašu opakovanú objednávku môžete zmeniť kedykoľvek. Stačí sa prihlásiť do vášho účtu a prejsť si na stránku Opakovanej objednávky, vybrať si opakovanú objednávku, ktorú chcete upraviť a kliknúť na možnosť „upraviť“, pri harmonograme, adrese alebo platbe. Zákazníci majú takisto možnosť aktualizovať zoznam výrobkov.

Ako môžem zmeniť moju adresu odoslania na Amway opakovanú objednávku?

Prejdite si na váš profil Amway. V sekcii Môj účet v časti Moje adresy môžete zmeniť adresu doručenia. Buďte si vedomí, že táto adresa nebude automaticky priradená k vašim opakujúcim sa objednávkam. Po pridaní do vášho profilu si budete musieť na stránke vybrať aj adresu opakovanej objednávky.

Môžem vrátiť výrobok z opakovanej objednávky?

Áno, môžete vrátiť ktorýkoľvek výrobok ak dodržíte štandardný proces vrátenia výrobku.

Aké intervaly doručovania sú dostupné?

Môžete si vybrať mesačný, doručenie každý 2. alebo 3. mesiac.

Prečo sú tu len Nutrilite™ výrobky?

Výrobky Nutrilite, na ktoré sa služba vzťahuje sa užívajú denne, a preto sa služba Opakovaných objednávok Amway vzťahuje priamo na ne. Môžete si jednoducho určiť, po akom intervale potrebujete doplniť tieto výrobky.  V budúcnosti môžeme pridať ďalšie obľúbené výrobky, ktoré sú vhodné na opakovanú objednávku.

Na koho sa môžem obrátiť s dotazmi k službe Opakovanej objednávky Amway.

Prosím, pošlite e-mail na adresu: infocenter-xx@amway.com .

Čo sa stane ak výrobok v rámci niektorého doručenia nebude k dispozícii?

V nastavení opakovanej objednávky si môžete zvoliť, či sa má objednávka odoslať aj keď v čase jej odoslania bude niektorý z výrobkov dočasne nedostupný.
Ak si nevyberiete túto možnosť a aspoň jeden z výrobkov je nedostupný, objednávka nebude odoslaná a opakovaná objednávka sa deaktivuje. Opakovanú objednávku môžete kedykoľvek znovu aktivovať.
Aby ste zistili, kedy bude výrobok opäť na sklade, môžete sa prihlásiť k odberu oznámenia o dostupnosti na stránke výrobku a obnoviť opakovanú objednávku. Dokonca môžete zmeniť dátum nasledujúcej objednávky.

Ak sa na výrobok v mojej opakovanej objednávke vzťahuje špeciálna akcia, bude uplatnená táto výhoda aj v rámci mojej objednávky?

Áno, špeciálne akcie platné v čase vybavovania objednávky sa uplatňujú automaticky.