Prosím, prečítajte si nižšie uvedené odpovede na Často kladené otázky (FAQ), ktoré vám môžu pomôcť pri zadávaní objednávky prostredníctvom Amway Online.
Čo mám robiť, ak mi prišlo hlásenie o chybe pri platbe cez PayPal?
V tomto prípade prosím kontaktujte telefonicky lokálnu kanceláriu PayPal alebo vaše lokálne Amway Kontaktné centrum
Čo mám robiť, ak som nezadal/a správne heslo pri prihlasovaní sa na svoj účet PayPal?
V tomto prípade prosím znovu zadajte heslo a dbajte na to, aby ste ho zadali so správnym kódom.
Čo mám robiť, ak si nepamätám svoje prihlasovacie heslo na PayPal?
Ak ste zabudli svoje heslo, prosím choďte na stránku www.paypal.com a resetujte svoje heslo alebo zavolajte na PayPal oddelenie Služieb zákazníkom.
Čo mám robiť, ak internetová stránka Amway Online prestane fungovať počas objednávania predtým, ako dokončím platbu?
Aby ste zabránili duplicitnej platbe, prosím, odhláste sa a znovu sa prihláste. Potom zadajte objednávku znova, prosím.
Čo mám robiť, ak internetová stránka Amway Online prestane fungovať počas toho, keď je systém v procese autentifikácie mojej PayPal platby?
Prosím kontaktujte vaše lokálne Amway Kontaktné centrum
Všeobecná poznámka:
Ak vaša banka alebo PayPal nevidia platbu vo svojom systéme, to nemusí znamenať, že sa platbu nepodarilo uskutočniť na internetovej stránke Amway online.
Internetová stránka Amway Online nie je závislá na procese spracovania platby u PayPal v tom zmysle, že mohlo dôjsť k takej chybe pri platbe, ktorá je mimo kontroly Amway.
Prosím, kontaktujte svoju lokálnu kanceláriu PayPal, kde získate informácie o tom, ako u nich prebieha proces platby, keď platíte cez intenet prostredníctvom svojho PayPal účtu.
|