Vytvorte si opakujúcu sa objednávku Amway!
Ušetrite čas a peniaze - vezmite svoje obľúbené položky zo zoznamu úloh
Ušetrite čas a peniaze - vezmite svoje obľúbené položky zo zoznamu úloh
Nedokážete si predstaviť deň bez každodennej dávky vybraných výrobkov? Vaše obľúbené výrobky môžete teraz získavať bez potreby opakovaného objednávania.
Opakované objednávky vám ponúkajú RÝCHLY, FLEXIBILNÝ a PRAKTICKÝ spôsob nákupu výrobkov mesiac čo mesiac bez zbytočných stresov z opakovaného objednávania. Je to najlepší spôsob, ako zabránite vyčerpaniu svojich zásob obľúbených výrobkov Amway.
RÝCHLE
Jednoduché a ľahké nastavenie za krátky čas
FLEXIBILNÉ
Vytvorenie a aktualizácia opakovanej objednávky Amway podľa vašich potrieb
POHODLNÉ
Váš produkt vám bude dodaný načas
LÁKAVÉ ÚSPORY
Ušetrite 5 % na každom doručení Vašej opakovanej objednávky hneď od začiatku.
ĎALŠIE VÝHODY
- Vytvorte opakovanú objednávku a budete mať viac času na ďalšie aktivity.
- Flexibilne si zvoľte dátum doručenia v rozpätí od 1. do 25. dňa v mesiaci.
- Bez skrytých poplatkov*, objednávku môžete kedykoľvek jednoducho zmeniť alebo zrušiť.
* Môžu byť účtované štandardné poplatky za doručenie
VYBERTE SI Z TÝCHTO VÝROBKOV
Tím spoločnosti Amway preskúmal naše najobľúbenejšie a najpravidelnejšie nákupy a viac ako 40 z nich zaradil do nášho programu opakovaných objednávok! Teraz môžete mať istotu, že vám už nikdy nedôjdu vaše obľúbené výrobky! Pridajte ich do opakovanej objednávky a majte istotu, že budete mať vždy to, čo potrebujete. Zadajte objednávku a venujte sa príjemnejšej činnosti!
Odpovede na Vaše otázky
Ako zadám opakovanú objednávku?
Vytvorenie opakovanej objednávky je veľmi jednoduché.
Aby ste mohli využívať výhody Amway opakovanej objednávky, musíte byť Registrovaným zákazníkom. Najprv sa prihláste do vášho Amway účtu. V histórii objednávok nájdete formulár opakovanej objednávky.
- 1 . krok: Vyhľadajte vaše obľúbené výrobky a pridajte ich do opakovanej objednávky.
Prosím, berte na vedomie: Zoznam dostupných výrobkov v rámci tejto služby je limitovaný! - 2. krok: Nastavte si váš osobný plán doručovania.
Vyberte si dátum začiatku a odoslania, ktorý pre vás funguje najlepšie. Flexibilne si vyberte ktorýkoľvek deň od 1. do 25. dňa v mesiaci. Môžete si zvoliť aj frekvenciu odosielania. - 3. krok: Vyberte spôsob doručenia.
Môžete si vybrať medzi vašou domovskou adresou a miestom vyzdvihnutia. - 4. krok: Vyberte spôsob platby.
Vyberte si kreditnú kartu. Prosím, berte na vedomie: Sumu naúčtujeme až v deň objednania objednávky. - Krok 5: Potvrďte vaše informácie a odošlite opakovanú objednávku.
Hotovo! Teraz sa môžete tešiť na prijatie svojich obľúbených výrobkov vo vami vybranom dátume.
Kedy bude moja opakovaná objednávka ukončená a môžem ju zastaviť aj skôr?
Opakované objednávky nemajú stanovený dátum ukončenia. Opakovanú objednávku však môžete kedykoľvek aktualizovať, alebo trvalo ukončiť, či pozastaviť. Stačí sa len prihlásiť do vášho účtu a prejsť si na podrobnosti objednávok alebo na stránku s opakovanými objednávkami a zmeniť nastavenie.
Ako môžem zmeniť moju objednávku?
Vašu opakovanú objednávku môžete zmeniť kedykoľvek. Stačí sa prihlásiť do vášho účtu a prejsť si na stránku Opakovanej objednávky, vybrať si opakovanú objednávku, ktorú chcete upraviť a kliknúť na možnosť „upraviť“, pri harmonograme, adrese alebo platbe. Zákazníci majú takisto možnosť aktualizovať zoznam výrobkov.
Ako môžem zmeniť moju adresu odoslania na Amway opakovanú objednávku?
Prejdite si na váš profil Amway. V sekcii Môj účet v časti Moje adresy môžete zmeniť adresu doručenia. Buďte si vedomí, že táto adresa nebude automaticky priradená k vašim opakujúcim sa objednávkam. Po pridaní do vášho profilu si budete musieť na stránke vybrať aj adresu opakovanej objednávky.
Môžem vrátiť výrobok z opakovanej objednávky?
Áno, môžete vrátiť ktorýkoľvek výrobok ak dodržíte štandardný proces vrátenia výrobku.
Aké intervaly doručovania sú dostupné?
Môžete si vybrať mesačný, doručenie každý 2. alebo 3. mesiac.
Na koho sa môžem obrátiť s dotazmi k službe Opakovanej objednávky Amway.
Prosím, pošlite e-mail na adresu: infocenter-xx@amway.com .
Čo sa stane ak výrobok v rámci niektorého doručenia nebude k dispozícii?
V nastavení opakovanej objednávky si môžete zvoliť, či sa má objednávka odoslať aj keď v čase jej odoslania bude niektorý z výrobkov dočasne nedostupný.
Ak si nevyberiete túto možnosť a aspoň jeden z výrobkov je nedostupný, objednávka nebude odoslaná a opakovaná objednávka sa deaktivuje. Opakovanú objednávku môžete kedykoľvek znovu aktivovať.
Aby ste zistili, kedy bude výrobok opäť na sklade, môžete sa prihlásiť k odberu oznámenia o dostupnosti na stránke výrobku a obnoviť opakovanú objednávku. Dokonca môžete zmeniť dátum nasledujúcej objednávky.