Zaregistrujte sa ako zákazník teraz a získajte 12% cenové zvýhodnenie na všetky výrobky!

Spôsoby platby a doručenia

Výrobky Amway si môžete objednať kedykoľvek budete chcieť. Vyberte si spôsob platby a doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje.

Výrobky Amway si môžete objednať kedykoľvek budete chcieť. Vyberte si spôsob platby a doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje.

Spôsob platby

Dobierka

Platba bude vykonaná v hotovosti pri doručení

Inkaso
Platba bude prevedená inkasom z Vášho účtu. Svoje banke môžete udeliť oprávnenie, aby platila priamo spoločnosti Amway.

Kreditná karta

Platby budú uskutočnené použitím kreditných kariet registrovaných na stránkach Amway Online . Vedenie zadaných kreditných kariet v časti „Moje kreditné karty“.

PayPal

PayPal je online platobný systém, ktorý funguje ako sprostredkovateľ medzi samostatnými a online oddeleniami. Ak už máte PayPal účet, môžete ho používať od polovice apríla ihneď po zakúpení si Amway výrobkov. Ak ešte nemáte PayPal účet a chcete využiť túto možnosť platby, prosím, prejdite si na www.paypal.com a vytvorte si váš osobný PayPal účet.

Trustly

Dôležité: ospravedlňujeme sa, ale Trustly dočasne pozastavilo podporu tejto platobnej metódy na Slovensku, preto platba touto platobnou metódou nie je momentálne dostupná.

Trustly ponúka bezpečný, jednoduchý a rýchly spôsob vykonávania bankových prevodov a platieb medzi zákazníkmi a internetovými obchodníkmi. Platby či prevody s využitím Trustly prebiehajú okamžite. Používanie Trustly je vždy bezplatné a nevyžaduje od užívateľa registráciu.

Ďalšie informácie získate na webe www.trustly.com

Možnosti doručenia

Amway ponúka množstvo možností doručenia. Optimalizujte vaše ceny výberom tej správnej služby podľa veľkosti vašej objednávky a lokality. Dostupné možnosti sú:

Doručenie domov

Určite si vašu domovskú a voliteľnú adresu v časti "moje adresy". Môžete si to vybrať priamo počas zadávania objednávky.

Vyzdvihnutie na odbernom mieste dopravcu

Objednávku si vyzdvihnite na odbernom mieste. Pri zadávaní objednávky si zvoľte vhodné odberné miesto, ktoré nie je ďaleko..

Jednorazová adresa

Zadajte adresu doručenia priamo pri zadaní vašej objednávky.

Odoslať inému VPA

Objednávka bude doručená na zadanú adresu určeného VPA.


Poplatky za doručenie

Podľa vybranej doručovacej služby a hodnoty objednávky, vám budú udelené poplatky uvedené nižšie:

PREPRAVCA DODACIE SLUŽBY VÝHODY Z DOPRAVY ZDARMA POPLATOK ZA DOPRAVU
DPD DPD Doručenie domov
Vyzdvihnutie na odbernom mieste DPD
Objednávky Vlastníkov podnikania Amway a Zákazníkov vo výške nad 60.00 EUR (vr. DPH) 6.70 EUR
(vr. DPH)

Často kladené otázky

Kde môžem dostať svoju objednávku?

Možno ju odoslať na zvolenú adresu (domov, do práce, atď. - nikdy nie PO Box)

Môže sa krajina/región doručenia líšiť od krajiny/regiónu zakúpenia?

Nie. Krajina/región doručenia musí byť vždy rovnaký ako krajina/región, kde sa uskutočnil nákup.

Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky? 

Doručenie priamo domov – objednávky celý deň – dodacia lehota 2 - 3 pracovné dni
P.S. Vaša objednávka bude odovzdaná do nášho skladu na spracovanie hneď po jej zaplatení a potvrdení. 
Po prijatí potvrdenia objednávky môžete v tomto okamihu zvážiť vyššie uvedené dodacie lehoty.

Koľko zaplatím za doručovaciu službu?

Prečítajte si tabuľku Poplatky za doručenie na stránke Možnosti doručenia a platby.

Kedy budem môcť svoju objednávku sledovať? 

Po odoslaní objednávky z nášho skladu uvidíte na sledovaní zásielky, že prepravná spoločnosť dostala elektronickú správu.

Ako funguje sledovanie balíkov? 

Svoje sledovacie čísla môžete vyhľadať v prehľade histórie objednávok. Kliknutím na číslo zásielky budete presmerovaný na stránku sledovania doručenia.
 Nájdete tam najaktuálnejší stav.
Keď dostanete e-mailom potvrdenie o odoslaní objednávky, bude obsahovať aj čísla balíkov a priamy odkaz na stránku sledovania doručovateľa.

Môžem zmeniť priebeh doručovania svojich balíkov?

Áno, môžete, zavolajte na Kontaktné centrum alebo napíšte na info@amway.com a požiadajte o zmenu doručenia môžete:
Zmeniť navrhovaný dátum dodania
Zmeniť doručovaciu adresu

Aký je proces doručenia domov?

Ak ste si vybrali doručenie domov, pošleme vám e-mail s potvrdením, že vaše položky boli odoslané (keď vaša objednávka opustí sklad). 
E-mail s potvrdením obsahuje sledovacie číslo s odkazom na internetovú stránku kuriéra a ten vám nakoniec pošle textovú správu alebo e-mail s informáciou o doručení priamo vám.

Čo to je proces Doručenie na miesto vyzdvihnutia?

Doručenie na miesto vyzdvihnutia je možné prostredníctvom procesu odhlásenia sa. Po výbere adresy doručenia môžete zvoliť možnosť Doručenie na miesto vyzdvihnutia. Po zadaní poštového smerovacieho čísla dostanete zobrazené body na vyzdvihnutie. Vaša objednávka bude pred odoslaním späť do nášho skladu uložená na odberných miestach po dobu 5 kalendárnych dní.

Môžem sledovať moju objednávku?

Áno, môžete. Ďalšie podrobnosti a popis nájdete v najčastejších otázkach v časti Možnosti doručenia a Ako sledovať svoju zásielku.

Môžem zo svojej objednávky odstraňovať položky?

Áno, pokiaľ ste ešte nepotvrdili svoju objednávku, môžete pridávať a odstraňovať položky z košíka

Môžem stornovať svoju objednávku?

Ak je vaša objednávka overená a potvrdená, obráťte sa na miestne oddelenie služieb zákazníkom a požiadajte o ďalšie pokyny, ako postupovať pri jej zrušení

Čo mám robiť, ak dostanem nesprávnu položku, o položku menej alebo navyše?

Vaše zásielky sa čiastočne vyzdvihujú automaticky a čiastočne manuálne. Bohužiaľ, stávajú sa chyby. Ak vo vašej objednávke nastane chyba, zavolajte alebo pošlite e-mail na miestne kontaktné centrum, aby vás mohli kontaktovať.

Čo mám robiť v prípade, ak dostanem poškodenú položku/objednávku?

Bohužiaľ, počas prepravy výrobkov a balíkov môže nastať ich poškodenie. Aby ste mohli správne postupovať, nezabudnite na nasledovné, čo je veľmi užitočné pri riešení tohto problému u miestneho dopravcu:
- Keď je na krabici viditeľné poškodenie, uveďte to v dokumente pri podpise balíka. 
- Vezmite na vedomie, že ak nie sú poškodené žiadne položky, je poškodenie prepravného kartónu málo pravdepodobné, aj keď jedným z účelov prepravného kartónu je ochrana prepravovaných položiek.
- Je užitočné urobiť si jasný obraz o prepravnom kartóne a zahrnúť to do vašej komunikácie pri kontaktovaní miestneho zákazníckeho servisu.
Pri poškodení položky priložte aj obrázok obsahu škatule, aby sme mali jasný prehľad o tom, ako bol obsah prijatý. Aj toto môže byť uvedené vo vašom e-maile pri kontaktovaní oddelenia zákazníkov.
- Vaše oznámenie je časovo citlivé. Svoje nálezy nahláste do 7 kalendárnych dní miestnemu kontaktnému zákazníckemu servisu.

Je vrátenie výrobkov spoplatnené?

Nie, nie je účtovaný žiadny poplatok, vrátenie je bezplatné, ak odosielate prostredníctvom DPD.

Ako môžem vrátiť tovar?

Vrátiť objednávku je jednoduché: 
1. Prihláste sa do vášho účtu a vstúpte do „Mojej kancelárie“ 
2. Navštívte stránku „História objednávky“ prostredníctvom „Moje objednávky“
3. Nájdite objednávku, ktorú chcete vrátiť a kliknite vedľa na link „Podrobnosti o objednávke“ 
4. Kliknite na Vrátiť a dodržiavajte inštrukcie

Kde môžem nájsť môj doklad/faktúru?

Faktúry sú pridané k vašim e-mailom s potvrdením o doručení. Vaše faktúry vo formáte pdf si môžete takisto stiahnuť v časti „podrobnosti o objednávke“, ku ktorým máte prístup prostredníctvom „Moja kancelária“. Pamätajte si, že „Moja kancelária“ je dostupná po prihlásení.

Čo mám robiť v prípade, ak sa rozhodnem nechať si tovar?

Ak sa rozhodnete nechať si výrobok, prosím, zrušte vratku v časti Podrobnosti vrátenia výrobku.  Vaše vratky môžete nájsť v časti História objednávok a Moje vratky 

Kedy dostanem refundáciu za vrátený tovar?

Keď odovzdáte svoju objednávku na vrátenie na miestnej pošte, bude trvať približne 2 až 3 pracovné dni, kým sa dostane na miesto vyzdvihnutia. Vrátené zásielky sa posielajú dvakrát týždenne do nášho skladu Amway.
Pri tomto procese môžete očakávať vrátenie peňazí do 12 až 14 pracovných dní. 
Prosím, berte na vedomie: Vezmite na vedomie: Vrátený tovar prijatý a spracovaný pred 26. dňom v mesiaci bude zahrnutý v prehľade bonusov pre aktuálny mesiac. 
V nasledujúcom mesiaci bude potom uvedená úprava.