Zaregistrujte sa ako zákazník teraz a získajte 12% cenové zvýhodnenie na všetky výrobky!

Inštruktážne videá

Pozrite si teraz

Objavte internetové stránky Amway

Viac informácií o tejto internetovej stránke

Otázky?

Nájdite odpovede

Zobraziť viac Zobraziť menej

Objavte internetové stránky Amway

Zistite ako vám internetové stránky Amway môžu účinne pomôcť pri riadení vášho podnikania.

Zaregistrujte sa teraz

.

Registrácia ako Privilegovaný zákazník plus (PZ+)

Všetko, čo potrebujete vedieť o tom, ako sa zaregistrovať online ako Privilegovaný zákazník plus.

Podpora zákazníka počas registrácie

Zoznámte sa s jednoduchým procesom registrácie zákazníka, aby ste mohli pomôcť potenciálnym zákazníkom registrovať sa.

Prihlásenie na nové internetové stránky

Ako sa prihlásiť, aké údaje použiť ─ a čo robiť, ak ste ich zabudli.

Zadanie a vrátenie objednávky

Objavte, ako Vám online objednávanie výrobkov Amway poskytuje väčší výber a kontrolu ako kedykoľvek predtým.

Zobraziť viac Zobraziť menej

.

Užívateľské príručky

Právne dokumenty a zákonná povinnosť

Stiahnuť
dokument | 280 KB
Právne dokumenty a zákonná povinnosť

Stiahnuť
dokument | 323 KB
Právne dokumenty a zákonná povinnosť

Stiahnuť
dokument | 552 KB
Právne dokumenty a zákonná povinnosť

Stiahnuť
dokument | 206 KB
Právne dokumenty a zákonná povinnosť

Stiahnuť
dokument | 441 KB

.

Registrácia / Prihlásiť sa

Ako sa na novú internetovú stránku prihlasujú užívatelia, ktorí sa zaregistrovali pred 6. septembrom 2021?

Teraz sa budete môcť prihlásiť s vaším pôvodným užívateľským menom a heslom na internetové stránky. 

Potrebujem si zachovať moje staré prihlasovacie ID/užívateľské meno?
PRE UŽÍVATEĽOV, KTORÍ SA REGISTROVALI PRED 6. SEPTEMBROM 2021


ÁNO ,ak ste sa zaregistrovali do Amway pred 6. septembrom 2021, budete tieto prihlasovacie údaje potrebovať na prihlásenie sa na novú internetovú stránku.
Okrem toho, sme v procese aktualizácie našich internetových stránok, obchodných aplikácií a uvedenia novej celosvetovej technológie. Počas tohto obdobia zmien budete musieť v prípade vlastníctva medzinárodného podnikania použiť vaše „predchádzajúce“ prihlasovacie údaje Amway pre krajiny a aplikácie, ktoré neboli ešte aktualizované. Keď bude Amway ID naplno implementované, umožní vám prístup ku všetkým aplikáciám Amway po celom svete.
 

Ako sa potenciálni záujemcovia prihlásia na nové internetové stránky?

Najprv sa musia zaregistrovať ako VPA alebo zákazník a potom sa prihlásiť pomocou svojich prihlasovacích údajov Amway ID (e-mailová adresa + heslo).

Čo mám robiť, ak som zabudol svoje Amway ID (meno užívateľa)?

Ak viete svoju kontaktnú e-mailovú adresu:
1. Kliknite na Prihlásiť sa.
2. Kliknite na Zabudol som Amway ID.
3. Zadajte svoje číslo VPA a kliknite na Pokračovať.
4. Zadajte vašu kontaktnú e-mailovú adresu a kliknite na Pokračovať.
5. Prejdite na svoj e-mailový účet a vyhľadajte e-mail od spoločnosti Amway, ktorý obsahuje pripomienku vášho Amway ID. 
6. Kliknite na Prihlásiť sa do môjho účtu a dokument podpíšte pomocou obnoveného Amway ID.

Ak nepoznáte svoju kontaktnú e-mailovú adresu, ale poznáte svoj PIN - len pre VPA a PZ plus:
1. Kliknite na Prihlásiť sa.
2. Kliknite na Zabudol som Amway ID.
3. Zadajte svoje číslo VPA a kliknite na Pokračovať.
4. Kliknite na možnosť Neviem svoju kontaktnú e-mailovú adresu.
5. Zadajte svoje číslo PIN a kliknite na Pokračovať.
6. Na obrazovke sa zobrazí vaše Amway ID, kliknite na PRIHLÁSIŤ SA a prihláste sa pomocou obnoveného Amway ID.
Na zadanie vášho PIN kódu máte 5 pokusov. Po piatom neúspešnom pokuse sa odporúča zavolať do spoločnosti Amway. 
 

Čo by som mal urobiť ako PZ Plus alebo VPA, ak som zabudol svoje heslo?

Vaše heslo si môžete jednoducho zmeniť prostredníctvom internetovej stránky.  Proces, ktorý by ste mali dodržiavať sa mierne líši podľa toho, kedy ste sa zaregistrovali s Amway: 
Ak ste zaregistrovaní pred 6. septembrom 2021 a na zmenu hesla použijete kód PIN:
1. Navštívte stránku Amway a kliknite na Prihlásiť sa.
2. Kliknite na Zabudol som heslo.
3. Zadajte svoje Amway ID/užívateľské meno a kliknite na POKRAČOVAŤ. (Ak ste sa zaregistrovali pred 6. septembrom 2021, vaše Amway ID je naďalej pôvodné užívateľské meno.)
4. Vyberte možnosť použiť PIN účtu, zadajte PIN a kliknite na Pokračovať.
5. Zadajte nové heslo a potvrďte ho do zobrazených polí. Potom kliknite na ODOSLAŤ.
POZNÁMKA: Ak k svojmu účtu nemáte priradenú e-mailovú adresu, JEDINOU možnosťou bude zadať kód PIN.
Ak ste zaregistrovaní pred 6. septembrom 2021 a na zmenu hesla použijete e-mailovú adresu:
1. Navštívte stránku Amway a kliknite na Prihlásiť sa. Kliknite na Zabudol som heslo.
3. Zadajte svoje užívateľské meno a kliknite na POKRAČOVAŤ. (Ak sa VPA zaregistroval pred 6. septembrom 2021, jeho Amway ID je naďalej pôvodné užívateľské meno.)
4. Vyberte možnosť Poslať e-mailovú správu pre: a kliknite na Pokračovať.
Zobrazí sa vám overovacie okno so šiestimi prázdnymi políčkami. NEZATVÁRAJTE HO! Na e-mailovú adresu so šiestimi digitálnymi kódmi, ktorá je priradená k vášmu účtu Amway, bude odoslaný e-mail.
5. Prihláste sa do vášho e-mailového účtu a vyhľadajte e-mail od spoločnosti Amway. SKOPÍRUJTE 6 - MIESTNY DIGITÁLNY KÓD.
6. Zadajte 6 - miestny digitálny kód do overovacieho okna a kliknite na „OVERIŤ“. Zadajte nové heslo a potvrďte ho. Potom kliknite na RESETOVAŤ HESLO.
Ak ste zaregistrovaní po 6. septembri 2021 a na zmenu hesla použijete Amway ID:
1. Navštívte stránku Amway a kliknite na Prihlásiť sa.
2. Kliknite na Zabudol som heslo.
3. Zadajte svoje Amway ID (e-mailovú adresu) a kliknite na ODOSLAŤ.
Zobrazí sa vám overovacie okno so šiestimi prázdnymi políčkami. TOTO OKNO NEZATVÁRAJTE! E-mail so 6 -miestnym digitálnym kódom bude zaslaný na vašu e-mailovú adresu.
4. Prihláste sa do vášho e-mailového účtu a vyhľadajte e-mail od spoločnosti Amway. SKOPÍRUJTE 6 - MIESTNY DIGITÁLNY KÓD.
5. Zadajte 6 - miestny digitálny kód do overovacieho okna a kliknite na tlačidlo „OVERIŤ.“
6. Zadajte nové heslo, potvrďte ho a potom kliknite na RESETOVAŤ HESLO.
Po zadaní a potvrdení nového hesla sa zobrazí správa s oznámením, že zmena je dokončená. Teraz sa môžete prihlásiť pomocou svojho Amway ID a nového hesla.  

Čo by som mal urobiť ako zákazník, ak som zabudol svoje heslo?

Vaše heslo si môžete jednoducho zmeniť na internetových stránkach. Proces, ktorý by ste mali dodržiavať sa mierne líši podľa toho, kedy ste sa zaregistrovali s Amway: 
Zákazníci zaregistrovaní pred 6. septembrom 2021 použijú na zmenu hesla e-mail:
1. Navštívte internetovú stránku Amway a kliknite na Prihlásiť sa.
2. Kliknite na Zabudol som heslo.
3. Zadajte svoje užívateľské meno a kliknite na POKRAČOVAŤ. (Ak ste sa zaregistrovali pred 6. septembrom 2021, vaše Amway ID je naďalej vaše pôvodné užívateľské meno.)
4. Vyberte možnosť Poslať e-mailovú správu pre: a kliknite na tlačidlo Pokračovať.
Objaví sa overovacie okno so šiestimi prázdnymi políčkami. NEZATVÁRAJTE OKNO! 
Na e-mailovú adresu priradenú k vášmu účtu Amway, bude odoslaný e-mail so 6 - miestnym digitálnym kódom.
5. Prihláste sa do vášho e-mailového účtu a a vyhľadajte e-mail od spoločnosti Amway. Skopírujte 6 - miestny digitálny kód.
6. Zadajte 6 - miestny digitálny kód do overovacieho okna a kliknite na tlačidlo OVERIŤ.
7. Zadajte nové heslo, potvrďte ho a potom kliknite na RESETOVAŤ HESLO.
Zákazníci zaregistrovaní po 6. septembri 2021 použijú na zmenu hesla Amway ID:
1. Navštívte internetovú stránku Amway a kliknite na Prihlásiť sa.
2. Kliknite na Zabudol som heslo.
3. Zadajte svoje Amway ID (e-mailovú adresu) a kliknite na ODOSLAŤ.
Zobrazí sa vám overovacie okno so šiestimi prázdnymi políčkami. NEZATVÁRAJTE TOTO OKNO! 
Na vašu e-mailovú adresu vám bude zaslaný 6 - miestny digitálny kód.
4. Prihláste sa do vášho e-mailového účtu a vyhľadajte e-mail od spoločnosti Amway. Skopírujte 6 - miestny digitálny kód.
5. Zadajte 6 - miestny digitálny kód do overovacieho okna a kliknite na OVERIŤ.
6. Zadajte nové heslo a potvrďte ho. Potom kliknite na RESETOVAŤ HESLO.

Po zadaní a potvrdení nového hesla sa zobrazí správa s oznámením, že zmena je potvrdená. Teraz sa môžete prihlásiť pomocou svojho Amway ID / užívateľského mena a nového hesla.

Aká je nová globálna identita Amway a Amway ID?

Každý užívateľ sa onedlho bude môcť prihlásiť prostredníctvom jednorazového užívateľského mena a hesla pre VŠETKY digitálne celosvetové aplikácie Amway. Pri prihlásení sa na nové internetové stránky sa pole užívateľ premenuje na „Amway ID“. Užívatelia, ktorí sa registrovali do podnikania pred 6. septembrom 2021 by mali zadať ich staré užívateľské meno a tí, ktorí sa registrovali na nových internetových stránkach, použijú na prihlásenie ich e-mailovú adresu. Po prechode na novú globálnu identitu, ktorá je plánovaná vo fáze III, budú všetci užívatelia zadávať jedinečnú e-mailovú adresu ako ich Amway ID. 

Prečo užívatelia internetových stránok zaregistrovaní pred 6. septembrom 2021, používajú nové prihlasovacie údaje Amway ID a funkcie globálnej identity?

S cieľom umožniť aktuálnym užívateľom zoznámiť sa s novým internetovým serverom a znížiť prípadné prerušenia ich podnikania, bude prechod na nové Amway ID a funkčnosť celosvetovej identity dokončený počas fázy III. Po spustení novej internetovej stránky sa aktuálni užívatelia prihlasujú pomocou rovnakých prihlasovacích údajov ako predtým.

Ako sa zaregistrujem ako Privilegovaný zákazník Plus (PZ+)?

1. Na domovskej stránke Amway kliknite na „Registrovať sa“. 
2. Vyberte si „Registrovať sa ako Privilegovaný zákazník Plus“. 
3. Zadajte vaše údaje do online formulára. 
4. Vytvorte si heslo.
5. Overte si vašu e-mailovú adresu prostredníctvom 6 - miestneho digitálneho kódu, ktorý vám bol odoslaný na e-mail.
6. Podpíšte zmluvu online použitím elektronického podpisu. 
Ak neukončíte proces registrácie do 30 dní, tak bude vaša prihláška automaticky vymazaná. 
Poznámka: Ak si registrovaný zákazník želá prejsť na status PZ Plus, môže si rozšíriť svoj účet online a nemusí sa znovu registrovať ako PZ Plus.

Ako si zmením status z PZ Plus na Vlastníka podnikania Amway (VPA)?

Je to offline proces pre PZ Plus, aby sa stali VPA. Spoločnosti Amway musia poslať vyplnený formulár o Zmene statusu s povinnými dokumentami (ich zoznam sa líši podľa krajiny) potrebnými pre vylepšenie. Formulár o zmene statusu môžete nájsť na internetovej stránke v časti Knižnica v rámci Obchodných informácií. 
Tím Amway Data Order & Entry skontroluje všetky prijaté dokumenty a keď budú v poriadku, vykoná v systéme Amway zmenu povahy podnikania z PZ+ na VPA. V prípade, že PZ Plus neposkytnú všetky potrebné informácie alebo dokumenty, budú vyzvaní odoslať chýbajúce dokumenty.
Noví VPA môžu vidieť ich nový status v LOS mape v rámci nástenky Core plus.
 

Ako sa môžem registrovať ako zákazník?

Existujú dve možnosti registrácie ako zákazník:
Na domovskej stránke. 
1. Kliknite na ikonu „Registrácia“ v pravom hornom rohu. 
2. Vyberte si Registrovať sa ako zákazník 
3. Zadajte vaše údaje do online formulára a dodržiavajte postup krok za krokom na vytvorenie si vášho účtu.
Počas odhlásenia sa. 
1. Pridajte vami vybrané výrobky do nákupného košíka a prejdite si na odhlásenie sa. 
2. Počas procesu odhlásenia sa budete vyzvaní registrovať sa ako zákazník. Vyberte si túto možnosť na vytvorenie si vášho účtu. 
 

Ako si môžem ako Registrovaný zákazník zmeniť status na Privilegovaného zákazníka Plus alebo VPA?

Zákazník by mal v prvom rade povýšiť svoj účet na Privilegovaného zákazníka Plus v rámci online procesu: 
1. Prihláste sa, prejdite na „Môj účet“ a posuňte sa na stránke dolu. 
2. V ľavej časti stránky vyhľadajte časť „Zahájiť podnikanie Amway“, kliknite na Zaregistrovať sa a postupujte podľa pokynov.

Ako si môžem zaregistrovať viac podnikaní?

Ak máte Amway ID: 
1. Kliknite na ikonu Registrovať sa na domovskej stránke Amway. 
2. Vyberte si Registrovať sa ako Privilegovaný zákazník Plus. 
3. Keď zadáte svoje údaje do online formulára, budete upozornení, že vaša e-mailová adresa už v systéme zodpovedá existujúcemu Amway ID. 
4. Označte možnosť „Zakladám druhé podnikanie (podnikanie č. 2)“ a uveďte svoje pôvodné číslo VPA a jeden z trhov, na ktorých už máte zaregistrované podnikanie Amway. 
5. Dostanete e-mail s potvrdením, ktoré si vyžaduje overenie. 
6. Prejdite na svoj e-mailový účet a kliknite na link, ktorý vám spoločnosť Amway poslala v správe. Link vás presmeruje späť na registračný formulár. 
7. Ukončite registráciu. Medzinárodný sponzor je vybraný automaticky. 
Ak ešte nemáte Amway ID: 
1. Na domovskej stránke kliknite na „Registrovať sa“. 
2. Vyberte si „Registrovať sa ako Privilegovaný zákazník Plus“. 
3. Začnite zadávať svoje údaje do online formulára. 
4. Označte políčko zakladám viacero podnikaní a zadajte svoju pôvodnú krajinu podnikania, v rámci ktorej ste si po prvý raz registrovali vaše podnikanie Amway. 
5. Ukončite registráciu. Medzinárodný sponzor (viacnásobného podnikania) je vybraný automaticky. Potom dostane e-mail s potvrdením na overenie. 
6. Prejdite na svoj e-mailový účet a v správe od spoločnosti Amway kliknite na odkaz, ktorý ste dostali.  Ten vás presmeruje na stránku Amway ID. 
7. Vytvorte si Amway ID zadaním nového hesla.

Objednávky

Ako si môžem objednať Amway výrobky?

1. Ako hosť
Ak ste v podnikaní Amway noví a nechcete si otvoriť účet Amway, môžete si výrobky, o ktoré máte záujem prehliadnuť na internetových stránkach Amway (www.amway.sk). Ukončite platbu ako hosť a uhraďte predajnú cenu v plnej výške.
2. Ako registrovaný zákazník
Ak chcete získať zvláštne výhody a platiť cenu pre Registrovaného zákazníka (12% zvýhodnenie z plnej maloobchodnej ceny), musíte sa zaregistrovať ako zákazník Amway (buď na domovskej stránke prostredníctvom odkazu Zaregistrovať sa, alebo pri platení). 
3. Ako Privilegovaný zákazník Plus (PZ+) alebo Vlastník podnikania Amway (VPA)
Ak chcete získať výrobky Amway za špeciálnu Predajnú cenu Amway (20% cenové zvýhodnenie z plnej maloobchodnej ceny), musíte sa najprv zaregistrovať ako PZ+. Potom sa môžete rozhodnúť pre podnikanie s Amway a stať sa VPA. 
Ako PZ Plus alebo ako VPA si budete môcť vytvoriť sieť zákazníkov a získavať výhody na základe ich nákupov a nakupovať výrobky Amway pre osobné a obchodné účely za Predajnú cenu Amway. 
 

Môžem si plánovať a ukladať moje objednávky?

Áno, môžete to urobiť ak ste zaregistrovaní v spoločnosti Amway! Vytvorili sme zoznam želaných výrobkov, ktorý vám umožňuje vybrať si a monitorovať výrobky, ktoré si chcete kúpiť. Takisto vás oboznamuje o dostupnosti vybraných výrobkov. Váš zoznam želaných výrobkov môžete zdieľať na sociálnych sieťach.

Nie som zaregistrovaný v spoločnosti Amway, ako môžem vrátiť výrobok a dostať peniaze späť?

1. Nájdite e-mail s potvrdením objednávky, ktorý ste dostali po jej zadaní. Obsahuje formulár na vrátenie.
2. Vytlačte si a manuálne vyplňte Formulár o vratke.
3. Zabaľte ho spolu s výrobkami, ktoré chcete vrátiť.
4. Pošlite balík späť na uvedenú poštovú adresu vo formulári na vrátenie. Akonáhle budú výrobky doručené a vratka bude spracovaná, získate refundáciu prostredníctvom rovnakej platobnej metódy akou ste danú objednávku uhradili. 

Navigácia v rámci internetových stránok

Na stránke nemôžem nájsť potrebné informácie. Čo by som mal urobiť? 

Musíte sa prihlásiť do vášho účtu, aby ste získali prístup ku všetkým informáciám na stránke. Ak stále nemôžete nájsť potrebné informácie, využite funkciu vyhľadávania v hornej časti domovskej stránky.
 

Kde môžem nájsť podrobnosti o výrobku a špeciálne akcie?

Musíte byť registrovaní ako VPA alebo PZ Plus, alebo registrovaný zákazník, aby ste si mohli prezerať zľavy a akcie o výrobkoch. Po prihlásení sa do vášho účtu, môžete použiť tlačidlo „NAJLEPŠIE PONUKY“ v hornej časti domovskej stránky a objavíte najnovšie ponuky a akcie.
 

Ako môžem kontaktovať Zákaznícke oddelenie?

Máte dve možnosti ako kontaktovať Zákaznícke oddelenie Amway. 
E-mail: 
Telefón: 
 

Možnosti doručenia & „Ako sledovať Váš balíček“

Kde môžem dostať svoju objednávku?

Možno ju odoslať na zvolenú adresu (domov, do práce, atď. - nikdy nie PO Box)

Môže sa krajina/región doručenia líšiť od krajiny/regiónu zakúpenia?

Nie. Krajina/región doručenia musí byť vždy rovnaký ako krajina/región, kde sa uskutočnil nákup.

Ako dlho bude trvať doručenie mojej objednávky? 

Doručenie priamo domov – objednávky celý deň – dodacia lehota 2 pracovné dni
P.S. Vaša objednávka bude odovzdaná do nášho skladu na spracovanie hneď po jej zaplatení a potvrdení. 
Po prijatí potvrdenia objednávky môžete v tomto okamihu zvážiť vyššie uvedené dodacie lehoty.

Koľko zaplatím za doručovaciu službu?

Prečítajte si tabuľku Poplatky za doručenie na stránke Možnosti doručenia a platby.

Kedy budem môcť svoju objednávku sledovať? 

Po odoslaní objednávky z nášho skladu uvidíte na sledovaní zásielky, že prepravná spoločnosť dostala elektronickú správu.

Ako funguje sledovanie balíkov? 

Svoje sledovacie čísla môžete vyhľadať v prehľade histórie objednávok. Kliknutím na číslo zásielky budete presmerovaný na stránku sledovania doručenia.
 Nájdete tam najaktuálnejší stav.
Keď dostanete e-mailom potvrdenie o odoslaní objednávky, bude obsahovať aj čísla balíkov a priamy odkaz na stránku sledovania doručovateľa.

Môžem zmeniť priebeh doručovania svojich balíkov?

Áno, môžete, zavolajte na Kontaktné centrum alebo napíšte na info@amway.com a požiadajte o zmenu doručenia môžete:
Zmeniť navrhovaný dátum dodania
Zmeniť doručovaciu adresu

Aký je proces doručenia domov?

Ak ste si vybrali doručenie domov, pošleme vám e-mail s potvrdením, že vaše položky boli odoslané (keď vaša objednávka opustí sklad). 
E-mail s potvrdením obsahuje sledovacie číslo s odkazom na internetovú stránku kuriéra a ten vám nakoniec pošle textovú správu alebo e-mail s informáciou o doručení priamo vám.

Čo to je proces Doručenie na miesto vyzdvihnutia?

Doručenie na miesto vyzdvihnutia je možné prostredníctvom procesu odhlásenia sa. Po výbere adresy doručenia môžete zvoliť možnosť Doručenie na miesto vyzdvihnutia. Po zadaní poštového smerovacieho čísla dostanete zobrazené body na vyzdvihnutie. Vaša objednávka bude pred odoslaním späť do nášho skladu uložená na odberných miestach po dobu 5 kalendárnych dní.

Môžem sledovať moju objednávku?

Áno, môžete. Ďalšie podrobnosti a popis nájdete v najčastejších otázkach v časti Možnosti doručenia a Ako sledovať svoju zásielku.

Môžem zo svojej objednávky odstraňovať položky?

Áno, pokiaľ ste ešte nepotvrdili svoju objednávku, môžete pridávať a odstraňovať položky z košíka

Môžem stornovať svoju objednávku?

Ak je vaša objednávka overená a potvrdená, obráťte sa na miestne oddelenie služieb zákazníkom a požiadajte o ďalšie pokyny, ako postupovať pri jej zrušení

Čo mám robiť, ak dostanem nesprávnu položku, o položku menej alebo navyše?

Vaše zásielky sa čiastočne vyzdvihujú automaticky a čiastočne manuálne. Bohužiaľ, stávajú sa chyby. Ak vo vašej objednávke nastane chyba, zavolajte alebo pošlite e-mail na miestne kontaktné centrum, aby vás mohli kontaktovať.

Čo mám robiť v prípade, ak dostanem poškodenú položku/objednávku?

Bohužiaľ, počas prepravy výrobkov a balíkov môže nastať ich poškodenie. Aby ste mohli správne postupovať, nezabudnite na nasledovné, čo je veľmi užitočné pri riešení tohto problému u miestneho dopravcu:
- Keď je na krabici viditeľné poškodenie, uveďte to v dokumente pri podpise balíka. 
- Vezmite na vedomie, že ak nie sú poškodené žiadne položky, je poškodenie prepravného kartónu málo pravdepodobné, aj keď jedným z účelov prepravného kartónu je ochrana prepravovaných položiek.
- Je užitočné urobiť si jasný obraz o prepravnom kartóne a zahrnúť to do vašej komunikácie pri kontaktovaní miestneho zákazníckeho servisu.
Pri poškodení položky priložte aj obrázok obsahu škatule, aby sme mali jasný prehľad o tom, ako bol obsah prijatý. Aj toto môže byť uvedené vo vašom e-maile pri kontaktovaní oddelenia zákazníkov.
- Vaše oznámenie je časovo citlivé. Svoje nálezy nahláste do 7 kalendárnych dní miestnemu kontaktnému zákazníckemu servisu.

Je vrátenie výrobkov spoplatnené?

Nie, nie je účtovaný žiadny poplatok, vrátenie je bezplatné, ak odosielate prostredníctvom DPD.

Ako môžem vrátiť tovar?

Vrátiť objednávku je jednoduché: 
1. Prihláste sa do vášho účtu a vstúpte do „Mojej kancelárie“ 
2. Navštívte stránku „História objednávky“ prostredníctvom „Moje objednávky“
3. Nájdite objednávku, ktorú chcete vrátiť a kliknite vedľa na link „Podrobnosti o objednávke“ 
4. Kliknite na Vrátiť a dodržiavajte inštrukcie

Kde môžem nájsť môj doklad/faktúru?

Faktúry sú pridané k vašim e-mailom s potvrdením o doručení. Vaše faktúry vo formáte pdf si môžete takisto stiahnuť v časti „podrobnosti o objednávke“, ku ktorým máte prístup prostredníctvom „Moja kancelária“. Pamätajte si, že „Moja kancelária“ je dostupná po prihlásení.

Čo mám robiť v prípade, ak sa rozhodnem nechať si tovar?

Ak sa rozhodnete nechať si výrobok, prosím, zrušte vratku v časti Podrobnosti vrátenia výrobku.  Vaše vratky môžete nájsť v časti História objednávok a Moje vratky 

Kedy dostanem refundáciu za vrátený tovar?

Keď odovzdáte svoju objednávku na vrátenie na miestnej pošte, bude trvať približne 2 až 3 pracovné dni, kým sa dostane na miesto vyzdvihnutia. Vrátené zásielky sa posielajú dvakrát týždenne do nášho skladu Amway.
Pri tomto procese môžete očakávať vrátenie peňazí do 12 až 14 pracovných dní. 
Prosím, berte na vedomie: Vezmite na vedomie: Vrátený tovar prijatý a spracovaný pred 26. dňom v mesiaci bude zahrnutý v prehľade bonusov pre aktuálny mesiac. 
V nasledujúcom mesiaci bude potom uvedená úprava.