PRAVIDLÁ PRE VRÁTENIE VÝROBKOV
POSTUPY PRI VRÁTENÍ VÝROBKOV
Tento postup platí len v prípade, že VPA alebo zákazníci zakúpili tovar priamo od spoločnosti Amway. Zákazníci, ktorí si zakúpili tovar od svojho VPA, musia kontaktovať VPA ohľadom procesu vrátenia.
Ak chcete dokončiť svoju požiadavku na vrátenie, musíte byť prihlásený k svojmu účtu a prejsť do časti "Moje objednávky", vybrať objednávku a začať proces vrátenia stlačením tlačidla "Vrátiť". Postupujte podľa ponuky a svoju požiadavku úspešne zatvorte. Dostanete potvrdzovací e-mail s pokynmi, ako odoslať zásielku spoločnosti Amway.
Pošlite prosím zásielku vždy pod referenčným číslom pre vrátenie. Odovzdajte zásielku na odbernom mieste prepravcu DPD podľa Vášho výberu a uschovajte si sledovacie číslo pre svoje záznamy. Po príchode do Amway sú tovar a doklady skontrolované na úplnosť a vecnú správnosť v súlade s pravidlami pre vrátenie tovaru (pozri nižšie). Ak je to možné, bude vrátená alebo vymenená náhrada.
Všeobecné pravidlá pre vrátenie tovaru
1. Stav výrobku: Pripísané budú iba tie výrobky, ktoré
- vykazujú závadu výrobku,
- boli dodané v poškodenom stave, čo nebolo možné zistiť okamžite v čase dodania,
- boli vrátené VPA alebo zákazníkov na základe záruky spokojnosti platnej v konkrétnom prípade.
Poškodené výrobky alebo produkty, ktoré sú nevhodné k ďalšiemu predaju kvôli nevhodnému skladovaniu
a / alebo použitia, nebudú pripísané a budú vrátené.
2. Náklady na prepravu: Vrátenie tovaru je bezplatné, ak je zaslané spoločnosťou DPD.
3. Vyúčtovanie: Suma vrátenia peňazí bude pripísaná priamo v súlade s vybraným spôsobom vrátenia peňazí.
4. Ak výrobky nebudú odoslané späť spoločnosti Amway do 3 mesiacov, budú žiadosti o vrátenie automaticky zmazané.
5. Akcia / Vrátenie balíčkov: Balíčky a akcie je možné vrátiť len po dokončení.