Ako postupovať pri vrátení tovaru

Akým spôsobom ste si zakúpili výrobky, ktoré chcete vrátiť?

Ak ste VPA alebo Registrovaný zákazník a zakúpili ste si výrobky priamo od spoločnosti Amway, postupujte podľa nižšie uvedených pokynov. Ak ste si zakúpili výrobky od iného VPA, obráťte sa priamo na dotyčnú osobu, ktorá vrátenie tovaru vybaví za vás. Ak ste si výrobky zakúpili ako hosťujúci zákazník, pokyny na vrátenie tovaru Vám budú zaslané v e-maile s potvrdením objednávky.

Postup pre VPA a Registrovaných zákazníkov

Na odoslanie žiadosti o vrátenie tovaru musíte byť prihlásení do svojho účtu, prejsť na sekciu „Moje objednávky“, vybrať objednávku a spustiť proces vrátenia pomocou tlačidla „Späť“. Ak chcete dokončiť žiadosť správnym spôsobom, postupujte podľa ponuky. Následne Vám bude zaslaný potvrdzovací e-mail s pokynmi, ako odoslať zásielku spoločnosti Amway.

1 Prihláste sa

2  Prejdite na „História objednávok“

3 Vyberte objednávku, ktorú chcete vrátiť

4 Stlačte tlačidlo „Vrátiť“

5 Ak chcete dokončiť žiadosť správnym spôsobom, postupujte podľa ponuky

6 Ďalšie pokyny nájdete vo svojej e-mailovej schránke

Zásielku vždy odošlite pod referenčným číslom pre vrátenie. Požiadajte o službu vyzdvihnutia zásielky alebo balík odneste na poštu (ako je uvedené v e-maile s potvrdením o vrátení zásielky) a sledovacie číslo si uschovajte. Tovar a dokumenty sú po doručení spoločnosti Amway kontrolované z hľadiska úplnosti a vecnej správnosti v súlade s pravidlami pre vrátenie tovaru (pozrite nižšie). Po splnení podmienok sa uplatňuje vrátenie peňazí alebo výmena tovaru.

Tento postup platí len v prípade, ak si VPA alebo Zákazníci zakúpili tovar priamo od spoločnosti Amway. Zákazníci, ktorí si zakúpili tovar od svojich VPA, musia ohľadom procesu vrátenia výrobkov kontaktovať dotyčného VPA.

Všeobecné pravidlá pre vrátenie tovaru

Stav výrobku:
Peniaze budú vrátené iba za výrobky, ktoré:
  • vykazujú výrobnú vadu,
  • boli dodané v poškodenom stave, čo nebolo možné zistiť v okamihu doručenia,
  • boli vrátené VPA alebo Zákazníkmi v rámci záruky spokojnosti platnej v konkrétnom prípade.

Za poškodené výrobky alebo výrobky, ktoré nie sú vhodné na ďalší predaj z dôvodu nevhodného skladovania a/alebo používania, nebudú vrátené peniaze a výrobky budú vrátené odosielateľovi.

Náklady na prepravu: vrátenie tovaru je bezplatné, ak využijete službu vyzdvihnutia zásielky. Žiadosti o vrátenie: budú automaticky vymazané, ak výrobky nebudú odoslané späť spoločnosti Amway v lehote do 3 mesiacov.
Finančné vyrovnanie: vrátená suma bude pripísaná na účet na základe zvoleného spôsobu vrátenia peňazí. Vrátenie akciového tovaru/balíčkov: Balíčky a akciový tovar je možné vrátiť až po ukončení akcie.